وبلاگ

صفحه اصلی  /  سبک زندگی   /  پست ویژه   /  نرم افزارهای شرکت ESKO

نرم افزارهای شرکت ESKO

شرکت ESKO در زمینه تولید نرم افزارها و سخت افزارهای تخصصی حوزه طراحی و بسته بندی در بلژیک فعال است و محصولات این شرکت در سراسر دنیا در دسترسی کاربران و متقاضیان قرار دارد.

ArtiosCAD

Studio

ویژگی مجموعه نرافزاری ESKO

طراحی سریع و خلاقانه قالب (Stracture) بسته بندی

ارائه همزمان خروجی سه بعدی با طراحی همراه با تمام جزئیات

جانمایی محصول در بسته بندی تکمیلی و شلف فروشگاه

بررسی همه جزئیات پروژه بسته بندی قبل از چاپ

ArtiosCAD

محبوبترین نرم افزار طراحی ساختار (Stracture) بسته بندی در جهان

  1. طراحی دو بعدی و سه بعدی ساختار
  2. امکان تعریف نحوه نمایش سه بعدی و فرآیند مونتاژ بسته بندی
  3. پایگاه داده یکپارچه و متمرکز
  4. قابلیت تعامل با سایر نرم افزارهای مهندسی از قبیل Solidworks و …
  5. دارای افزونه های مختلف Adobe Ai
  6. امکان استفاده از فایل PDF
  7. امکان ادغام با نرم افزار طراحی پالت CapePack
  8. امکان استفاده از طرح های آماده

طراحی و خروجی بهینه و با کیفیت بسته بندی

ArtiosCAD شما را از هرگونه محاسبه پیچیده ریاضی و هندسه بی نیاز میکند. این نرم افزار کلیه معیارهای طراحی را به صورت خوکار کنترل میکند. با استفاده از ArtiosCAD شما فرصت بیشتری دارید تا بر روی خلاقیت خود برای طراحی و جزئیات بیشتر بسته بندی تمرکز کنید.

کاهش هزینه های تولید بسته بندی

ArtiosCAD به شما این امکان را میدهد تا هم در ساختار بسته بندی و هم طراحی تغییرات لحظه ای ایجاد کنید. با این امکان هم در زمان صرفه جویی میکنید و هم کلیه جزئیات بسته بندی (مشاهده سه بعدی تصویر نهایی، نحوه برش و تا شدن فرم بسته بندی و …) را بررسی کنید و از اشتباهاتی که باعث هزینه های ناخواسته در فرآیند چاپ خواهد شد جلوگیری نمائید.

قالب و Stracture آماده و قابل ویرایش

نرم افزار ArtiosCAD از تعداد زیادی قالب آماده بسته بندی برخوردار است. همه این قالب ها قابل ویرایش بوده و همگی طبق بهترین استانداردهای صنعت چاپ آماده سازی شده اند.

کافی است فقط ابعاد اصلی و متریال بسته بندی را به ArtiosCAD معرفی کنید تا قالب آماده در کمترین زمان ممکن به قالب شما تبدیل شود.

تعامل با نرم افزار CapePack

نرم افزار پالت سازی CapePack یکی از بخش های ویژه نرم افزار ArtiosCAD است که با استفاده از ویژگی های آن میتوانید شرایط حمل و نقل و نحوه چیدمان محصول بر وی پالت را به صورت دو بعدی و سه بعدی طراحی، مشاهده و بررسی کنید.

ESKO Studio

طراحی دو بعدی و مشاهده سه بعدی بسته بندی در Adobe Ai

نرم افزار ESKO Studio شما را قادر میسازد آثار بهتری طراحی و تولید کنید. ESKO Studio استانداردترین و سریع ترین راه حل تبدیل ایده به تصاویر سه بعدی قبل از تولید نهایی محصول است. شما با استفاده از این نرم افزار و قابلیت های خیره کننده آن هم حاصل تجسم خود را بدون عیب و نقص مشاهده میکنید و هم مشتری را از نتیجه اثر خود با دید بهتری مطلع خواهید کرد.

ارسال نظر